fredag 17 oktober 2008

Fredagkväll...

Länge sedan sambon och jag fick en fredagkväll tillsammans, (å då sitter jag uppenbarligen och bloggar) ofta jobbar jag, eller han, eller båda två eller också ska vi iväg på något. (Tyvärr blir det en tidig fredagkväll för min del då jag ska upp imorgon bitti å jobba...ja, jag jobbar denna helgen oxå), men...i afton blev den alltså av med hemgjord pizza å lite mys framför tv:n

Har anmält mig för att gå på 10-årsjubileum 15:e november med min gamla högstadieklass (skräckblandad förtjusning). Men jag tror å andra sidan att det blir rätt roligt bara man kommer dit. Sedan finns det ju alltid en del man vill träffa mer än andra.

Idag är knyttet i sitt esse, full fart både på jobbet under dagen och här hemma nu ikväll. (Iof var det en stillasittande dag på jobbet då jag var på kurs i barn-HLR, å knyttet tycker inte om när jag är stilla...).

Annars är det väl som vanligt mest, försöker prestera vad jag önskar mig i födelsedagspresent, men det är alltid svårt när folk frågar (annars kan jag komma på hur många bra saker som helst som jag behöver). Någon som har några bra förslag?

Ha det bra i höstsolen! Kram

2 kommentarer:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej ängel min! skönt att höra att det är rörelse i magen. Visst är det en härlig upplevelse? kan knappt vänta....
Vilket vecka är du i nu? och precis...vad önskar sig en ängelMia i födelsedagspresent?

Pussilur

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej! åh vad skönt med havandeskap!får ju inte jag. Du vet jag har ett enkelt jobb!!!
Jo, jag har 3 tidningar redan :) underbart, men hemmet är ju uppochned fortfarande så julstämningen infaller sig inte så lätt. Kommer du hem något till Norrköping :) ?? saknar dig.
Var på ultaljud i torsdags...en hela 6,6cm stor(?)liten(?) krabat dansade runt därinne och sög på tummen. Mysigt..
Jag kommer ihåg de där kärvänliga sparkarna, alltid lika vanliga nattetid. Jag kan dock ej ligga på rygg, sidan går bra.
Kram kram