torsdag 10 januari 2008

Bara att börja...

Det är väl bara att hänga på 'blog-trenden', som alla andra, fastän jag inte riktigt begriper varför brevskrivandet har blivit omodernt... ; ) När jag ska hinna med att blogga vet jag inte heller, men det får väl bli när jag egentligen ska sova, sömn är ju ändå överskattat. Den lilla snö vi hade fått häromdagen har såklart regnat bort under natten och förmiddagen, så nu är det som vanligt, d v s grått och trist igen. Längtar till våren då det går att vara ute och 'pilla' i trädgården, det finns bara ett bekymmer... jag och sambon pratar om att eventuellt bygga ut våra 64 kvm vilket skulle innebära något mindre tomt, och det eventuella arbete jag då lagt ut på de kvm trädgård som blir drabbad skulle kännas rätt bortkastade. Å andra sidan är ju inget bestämt än, så trädgården kan ju få vara vacker under tiden.

Inga kommentarer: