torsdag 28 februari 2008

Bokningsvecka

Målet med veckan för mig och sambon är att få tummen ur och boka flyg och hotell till min brors bröllop i Italien. Bröllopet kommer att stå i staden Riva, belägen i norra Italien vid Gardasjön. Det är av ganska stor vikt att göra detta snart då Riva är ett turistmål av stora mått. Vore ju ganska illa om vi inte fick hotell eller flyg till min egen brors bröllop. Dessutom är det rätt skönt att ha det gjort.
Så just nu väntar vi på ett kostnadsförslag från ett hotell vi har tittat på.

Annars jobbar jag, precis som vanligt. Idag börjar jag iof inte förrän kl 17, vilket gör att jag hinner göra lite annat innan. Ska passa på att åka till Plantagen och köpa lite nya blommor och göra vårfint i fönstren, då Plantagen nyöppnar idag här hos oss.

Så har det kommit till min kännedom att det helt plötsligt ska bli vinter i helgen, det är ju så dags nu, när man inte vill ha det längre, men det är väl som vanligt. Vädergudarnas timing är som vanligt lite dålig...
Jag vill ju ha VÅR!!! (Tycks skrika för döva öron...)

Hoppas alla passar på och njuter av vårsolen som skiner och värmer våra kinder idag! Kram!

1 kommentar:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej mitt hjärta! varannan helg...usch aldrig ledig med andra ord!Hoppas ni får tummen ur och bokar ett flyg, jag är ju väldigt nyfiken på bröllopsbilder sedan!!!hörde att det skulle bli snö i helgen...det vill jag inte. Har idag suttit ute med elin och ätit pannkakor och druckit te...skönt! nu sover hon så det är en liten lugn stund så här på eftermiddagen. Vore så roligt att ses snart men det här är ju en bra lösning vi får skvallra här! kram