fredag 29 februari 2008

Saknad

Sitter ensam denna fredagskväll och blir nostalgisk. Kom och tänka på när jag pluggade till sköterska, och hur den tiden var. En eftermiddag med te, 'absolut-nyttig-och-nödvändig-deppmat', Lionel Richie och Bridget Jones... Dessa komponenter gjorde alltid att man fick viss styrka tillbaka (kanske är dags för en 'styrketår' snart?!) Tyvärr saknar jag ju det sista elementet...sällskapet för att njuta av detta. (Sambon har aldrig förstått tjusningen vare sig med Lionel Richie eller Bridget Jones). Lite av avigsidan att flytta från vännerna som betyder en hel del. (Blä!)

Äh, har tittat på 'Så ska det låta' och ätit chips. (Va fasiek väntar ni er när jag sitter själv en fredag?)
Imorgon är det jobb som vanligt, så oroa er inte, frångår inte mina rutiner så mkt.
Nä, nu ska jag rycka upp mig och göra något vettigt! (Vet inte vad än bara..)

Ha en skön helg! Ciao!

1 kommentar:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Ja tänk vad livet var roligt på den tiden...inte för att det är tråkigt nu..bara väldigt annorlunda! sitta i din soffa,dricka te och äta bullar från Landerholms *nostalgisk*...hm...ja ibland kanske det ingick ett och annat halvhjärtat försök till studier också ;) Jo, ELin växer i hisklig fart.. har ett humör som en 16 åring men är inte längre än till mina ben!!! tänk om skövde inte låg i skövde utan mer åt Norrköpingshållet!:( tack för att di finns hjärtat. Stor kram och hälsa fästmannen...hmf på tal om det när blir det bröllop då? :) kraaam!