torsdag 21 februari 2008

Myslåt i mörkret...

Här en en länk till en mysig låt som värmer i mörkret, Laleh har en sån soft röst, jätteskönt att somna till i soffan. http://www.deezer.com/track/186434

Har varit hos tandläkaren idag, 900 kr fattigare, memn på min feta sköterskelön gör det ingen skillnad (OBS! Ironi!). Men vad ska man göra, kan ju knappast tälja till trätänder och sätta in själv... Annars är tillvaron rätt lugn, är ledig ett par dagar, så det har varit skönt att kunna åka hem till föräldrarna och farfar/mormor ett tag, blir annars bara korta stunder man ses eftersom det är över 20 mil mellan oss.

Ska snart knoppa in, är trött trots att jag varit ledig, känner mig matt i hela kroppen, börjar förmodligen slappna av och inte gå på högvarv som när man jobbar. Sov gott! Kram!

1 kommentar:

Lisa(vitapelargonerochzink) sa...

Hej världens bästa Mia! vad är det jag läser....har du varit så nära mig men ändå inte hälsat på ;( nävars förstår att du har mycket omkring dig och att du behöver spendera tid med familjen. Vi har varit magsjuka och förkylda om vartannat sedan julas. Elin har varit magsjuk 4ggr!!och varje gång fått hög feber och snorar. Roligt att höra att ni inhandlat nya möbler!alldrig fel. Vi ska bygga ut huset nu under våren så Magnus är eld och lågor över diverse olika material......och jag .....du vet...har redan bestämt vilka tapeter och blomkrukor som ska stå i fönstren :) saknar sig så in i Norden mellan varven. Här är det så kaotiskt just nu. Pappa har fått lungcancer..ja du förstår att livet leker inte direkt och som du vet har svärmor gått bort, farfar ligger inne på ViN för stroke. Usch vad negativt det blev det var inte meningen. Skulle vara roligt att ses snart och kramas lite.